Vad dålig jag är...

 att hitta på rubriker! Det blir typ dagarna eller nåt liknande. Men jag ska försöka bättra mig.
Ikväll har jag väll mest suttit här, det blir så när man har varit borta, få se nu. Aja kommer inte på och jag orkar inte räkna men vi säger länge :D det finns så mycket att pyssla med, bilder låtar you name it! Päronen var och handlade och ca kl 22 fikade vi lite ute på altanen, skit mysigt! Det var liksom mörkt så mamma tände två ljus :) Jag laddade ner ett spel som jag har suttit och spelat nu men jag har börjat få ont i nacken :( så jag ska snart krypa till kojs. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, städa huset tror jag vi ska göra men jag vill gå till centrum och kolla lite, hehe, kanske shoppa nått. Aja hoppas ni har haft en bra fredag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu