Första dagen

God morgon!

Skönt med första dagen på lovet och sova lite längre. Har ni precis vaknat eller? Själv har jag varit vaken sedan 9 ungefär. Försökte somna om men det gick inte. Läste ett kapitel i Harry Potter innan jag klädde på mig och gick ner till frukosten. Idag så ska vi handla lite och göra lite julbestyr. Koka knäck, göra köttbullar, lite sånt. Ska även försöka hinna med att göra lite SO, för jag vill inte göra klart det arbetet i slutet av maj. Jag önskar att det kunde komma lite snö. Det skulle vara perfekt, det är ingen jul utan snö. Önskar att jag bodde i norrland för att få snö.
Ha en bra dag.
Puss och kram, Åsa.

Postat av: erika

Synd att ni inte var här uppe då ;-) finns gott om snö här :-) men i övrigt är de ganska ensamt, så jag är nog mer avis på er..

2008-12-23 @ 18:36:40
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu