Handboll, Harry Potter och LoveActully

Go kväll!

Idag vaknade jag kl 10:14 av att radion var på där nere, jag blev lite sur eftersom jag hade en sådan härlig dröm om att jag var i Spanien och hade träffat en jätte gullig kille. ; ) Åsa kom upp och kollade om jag var vaken och sen åt jag med familjen brunch med äggröra, korv, bacon m.m Jag blev ganska överaskad eftersom vi gör aldrig det. Jag fick äran att städa undan och när jag var klar åkte mamma, Åsa och jag ut till Tyresöhallen för Åsa skulle spela dammatch. Och vilken "bitch"-match det blev, det var bråk lite hit och dit och jag trodde nästan det skulle bli slagsmål, en av 92:orna som spelade matchen kanske blir avstägd nästa år och det kommer även påverka vårat lag så jag hoppas hon inte blir det.

När vi kom hem chillade jag framför datorn innan jag gick en sväng med Rulle innan vi åt middag och det blev Janssons frestelse som jag inte gillar så mycket. Sen bänkade vi oss framför TV och kollade på Harry Potter och fången från Azkaban och sen slog Åsa och jag över till TV4 och kollade på LoveActually och jag tycker den filmen är så himla sött, speciellt med att den lilla kille är sött och säger att han har hittat den rätta fast han är ungefär 10 år. Bra julfilm i alla fall men Grinshen är den bästa.
 
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu