Man får ju utdelning

Godmorgon!

Idag så har vi som sagt sovmorgon och gud vad skönt det va att vakna senare.
Vi har precis ätit frukost. Jag glömde säga det igår men jag fick tillbaka min HK-uppgift och jag fick VG på den. Skulle vilja haft ett högre betyg men jag är nöjd för jag kommer att få MVG i slut betyg. JIIPPIIEE!!
Känns så skönt att jag får det betyget jag förtjänar.
Vad ska ni göra idag?

Puss och kram, Åsa
 

Postat av: erika

hm jo. ska nog upp till killkusinerna och mormor tror jag, men vi kan ju bestämma nått om ni vill ?

2008-12-11 @ 20:48:02
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu