Packat och klart!

Hallå!

Det är uppstigning kl 06 har pappa sagt men jag vet inte om jag tror honom, men jag måste i alla fall börja dra mig mot sängen. Tänk att snart har 1 vecka av jullovet gått och snart är 2008 slut också, ibland undrar jag vart tiden tog vägen.

Idag sov jag länge eftersom jag släckte vid 02 eller något sånt, gick upp vid 11 och åt frukost. Sedan städade jag, Åsa och Stina medans mamma och pappa åkte och handlade. Sedan satt jag och fixade med bilder på min iPod, åt middag och nyss tittade jag, Åsa, mamma och pappa på Harry Potter 4. Jag tycker filmerna är ganska bra och i fyran är dessuton Robert Pattinson med och han är så snygg, Åsa och jag skrek när han kom in i filmen och vi fick en konstig blick från mamma och pappa ; )

Jag håller på att läsa Twilight och i filmen så spelar ju Robert Pattinson en huvudroll. Jag har inte läst klart boken men jag känner att jag vill läsa klart den innan jag ser filmen även om jag är sugen på att se den.

Imorgon drar vi som sagt till Sälen för SNÖ och skidåktning och det kommer blir roligt att åka skidor igen, vi kommer hem nästa söndag så ni får ha ett gott nytt år så hörs vi på nästa söndag.

Kram // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu