Sammanfattning

Hej!

Tänkte skriva en liten sammanfattning av de senaste dagarna.
Onsdag, Julafton:
Jag och Åsa blev väckta av mamma och fick varsin marsipangris, jag hoppade in i duchen och vid kl 10 kom grannarna hit och vi åt julfrukost. Sedan startade pappa en backamontunering som jag kom 6/7 på, mamma vann hela turnerigen obesegrad, men vi spelade först klart det igår kväll. Vi gick ut en timme eller så i det tråkiga vintervädret och när vi kom in blev det fika, mer backamon och Kalle Ankas jul. När vi tittat klart åt vi julmiddag och sen blev det julklappsöppning. Jag fick två klockor av mamma, mascara och ögonskugga av Stina, sidenpyjamas av Åsa, 250 kr på GinaTricot av farmor, 200 kr mormor och morfar och en iPod av pappa. En 8 GB, men jag behöver egentligen inte en 80 eller 120.
Så led julafton mot sitt slut. Men jag kan säga att jag fick allt som stod på min önskelista och mer.

Torsdag, Juldagen:
Backamon turneringen fortsatte, vi gick på en promenad, fikade och Stinas pojkväns föräldrar kom hit på middag.

Fredag, Annandagjul:
Mormor och morfar åkte för en stund sen och jag, Åsa, Stina och mamma ska gå bort med skräp och gå en promenad. Sen tror jag att det var någon som ville starta en fia-med-knuff-turnering, så vi får se hur det blir med det.

Kram // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu