Gllugigt!

japp, det är vad det är. det gick bra hos tandläkaren jag kännde inget när dom tog ut mina tänder men jag hatade bedövningen på insidan. det gjorde skit ont. det känndes som att det är någon som kör in en nål i tandköttet ända in till tanden, jag ville säga sluta fast när jag tänker på det så gjorde det inte super ont men det gjorde ont ialla fall. Nu har jag nästan slutat blöda, jag har haft toppsar i munnen och det är inte så skönt. Jag känner mig trött och hungrig( jag har ju inte ätit sedan frukost) och bedövningen har inte riktigt släppt i vänster läpp så jag har lite svårt att knippa ihop läpparna. tungan lyder inte riktigt heller.

dom andra har gått ut men jag orkar inte och det gör lite ont i nästan hela övre tandraden och jag måste vara fit fore fight i kväll. vi ska möta Hammarby i våran första match. jag pallar inte skriva mer. kram på er/Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu