Solig torsdag!

Hejsan hoppsan på er allihopa!
idag så händer det inte så mycket förutom att vi ska vaccinera oss mot livmoderhalscancer. den första sprutan av tre. dom flesta som har tagit den säger att det gör ont, så jag är lite nervös.
igår så va vi med mamma till naturhistoriska(långt ord det)riksmuseet och tittade på en ny utställning som dom har. det handlar om typ om hur jorden och människorna såg ut för typ 4½ milj. år sedan. det va en rätt bra utställning. 

som sagt i förrgår, alltså i tisdags så va vi i stan och jag köpte min skit snygga vår jacka. den kostade bara 299 fast jag sagt att den kostade 399, och det va ju bra. jag hittade inget annat. vi tittade in på Jerns,  där har dom lite större dam skor men det fanns inga snygga tyckte jag. vi gick på akadimi bohandeln oxå, där fick jag äntligen min bok som jag fick i julklapp av storasyrran. mammsen köpte en kokbok oxå, eller en kak bok kan man säga. den har många bra recept. pappa tycker vi har för mycket kok- och bak böcker men jag måste ju ha några att ta med mig när jag flyttar hemifrån. jag vill ju bli konditor( det är ungefär som en bagare fast mer bakverk).

imorgon ska jag till tandläkaren och dra ut två tänder. dom sitter lite högre än dom andra och därför är det lite svårt att nå dem när jag borstar tänderna. och det är hål i båda men som tur är så är det mjölktänder. på kvällen så har vi våran första match i Annas cup. jag minns inte vilka vi skulle möta men jag känner mig taggad. igår så hade vi oxå träning och det gick bra. ikväll så ska jag inte göra så mycket. måste öva inför NO provet på måndag men jag vill verkligen inte plugga när jag har lov. liksom lov är till för att slappa och så vidare. men jag ska fortsätta läsa min gamla bok. jag tycker den är jätte bra. kram på er/Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu