sovande onsdag

Bonjour!
Men jag hade ingen franska idag för ida och jag skulle på läkarbesök. Det gick bra, vi satt mest och pratade med läkaren fast hon va lite otrevlig tycker jag. Sen så cycklade vi hem och rulle var hemma så det blev lite bråk om vem som skulle gå ut. Men det gjorde jag, SOM VANLIGT!!
Jag fick VG- på so-arbetet icg mitt gympapass, det är jag rätt nöjd med men jag har ingen takt känsla:P. Men jag är rätt nöjd och nu när jag har gjort gumpapasset vet jag iallla fall att mitt betyg i idrott kvarstår. Imorgon så åker vi på körläger till Skärnhom, det kommer nog bli jättekul för liksom när vi har varit på träningsläger så brukar dom vara jätteroliga och det kommer nog det här bli oxå.
Fats vi har fått lite läxor som vi ska kunna tills imorgon, italiensak ord och vilka länder som är medlemar i EU. Jag önskar vi kunnde slippa.

Igentilgen så skulle jag ha lämnat in mitt svenska arbete om boken "Mina drömmars stad" men den är så tråkig(ibland) och den är tjock, typ 300 sidor. Men jag har inte läst ut den än så jag får lämna in arbetet nästa vecka. Men det var inte bara jag som inte var klar.
Nu har ida gjort mat så jag ska ner och äta. Sen är det träning, jag hoppas vi inte springer.
karm på er/Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu