Tisdag!

kom hem från skolan för en stund sen, halv timme kanske, och då har jag fått min FRIDA. det är min andra tidning som jag får för jag har inte prenumererat så länge men jag har funderat på det väldigt länge. har läst igenom den och det står ju lite om vad som kommer vara för mode i vår och än så länge har jag gillat det jag sett i tidningar och så. men det känns som jag måste köpa hur mycket som helst som jag vill ha. jag vill ha flera t-shirtar med roliga tryck på och sånt, för det käns som att jag knappt har några t-shirtar, sen så vill jag ha fler långa halsband med nån sött hängsmycke. men framför allt har jag sett på LINDEX en jätte snygg jeanssjkorta. åh måste ha den alltså.
image10
så snygg! /I


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu