Vår kläder!

just nu är jag inne på Vero modas hemsida och kollar på skit snygga vår kläder. det som är synd är att dom inte går att kopiera:(
har hittat en ur snygg blå kappa för 399, den vill jag verkligen ha fast jag redan har en.
jag vill oxå köpa: ljusa jeans, en jätte snygg svart väska i från Wedins och kanske ett par nya vår skor men det är så svårt för mig att hitta skor. jag har ju storlek 42 och i dom vanliga butikerna så går det bara till 41. någon som har ett bra tips där man kan köpa större skor?
här är lite snygga kläder:
image13
Den här koftan är från Lindex, jag tycker den är söt, den fanns i andra färger men tycker att den va snyggast i grått:).
 image17 

   Den här kläningen är oxå från Lindex och jag tycker den va så söt.

image16                                                                                                det här är väskan som jag tycker är så snygg och den kostar bara 299kr vilket jag tycker är jätte bra.
kram på er/Å

Postat av: Sandra

snyggt!

2008-02-25 @ 13:30:22
URL: http://snuttaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu