3 mål:D

Idag så har det varit rätt bra. vi hade match i sköndal där vi mötte GT-76. vi förlorade men jag gjorde i alla fall tre mål:) det brukar jag inte göra, jag brukar typ få en pass så det var kul. fast det känndes surt att förlora med 19-10 och varje gång GT vinner så firar dom som att det är värsta VM finalen, liksom det är en vanlig match. och en sak till, hela laget var ju i omklädnings rummet före matchen och det var typ 91-killar som hade spelat före oss, dom kom in men dom pratade bara så vi var kvar. men det roliga kommer nu: när dom hade pratat klart(det var typ obligatoriskt för dem att duscha) så säger deras tränare: byt om nu och duscha, strunta i att tjejerna är här. Jag kunnde knappt hålla mig för skratt. men vi gick ut bara så ni vet:P


Sedan efter matchen så åkte vi till farsta för jag behövde nya löpar skor. vi gick runt lite och jag hittade några på Stadium som passade mig. medans jag och pappa tittade på skor gick ida och mamma och tittade på kläder och sånt. jag kom hem i alla fall med en grå-och blå randig kofta, en tränings tröja och en sport bh. bra köp när man slipper betala själv.

imorgon så händer typ ingenting. mamma och pappa ska på en fets men vi ska inte med. jag kanske men kussen men jag vet inte.
kram på er/Å



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu