Äntligen!

Nu äntligen har snön kommit men den kommer lite sent tycker både ida och jag men den har i alla fall kommit:).
Hela jul-och nyårs veckan har varit bra, det var ju ett tag sedan någon av oss skrev sist.
Julen firade vi hemma med våra kusiner och mormor och morfar. I mellandagarna så va vi rätt mycket med våran kusin som är lika gammal som oss. Sedan kom våran farmor ned(hon bor lite utenför Umeå) och stannade för att fira nyår. Våran kusin va oxå med och firade och hon stannade tills igår innan hon åkte hem.
Idag så har vi varit i Sickla och shoppat, då följde hon oxå med. Hittade inte så mycket bara ett par svarta stupisar och en gullig T-shirt. Mellandags rean har inte varit så bra i år fast jag har hittat en del grejer.
Det är inte så långt kvar tills skolan börjar igen men jag känner mig rätt utvilad. Förresten så fick jag VG i alla ämnen förutom HK(jag fick bara G i det) och ida har naturligtvis exakt lika dant.
Såg på ett ganska roligt program i går. Det är ett amerikanskt dejting program om en 30-årig kille som är tennis proffs och har ska dejta 7 tjejer som är i 20-årsåldern och 7 tjejer i 40-årsåldern, det gå kl 20:00 på kanal5 varje vardag.
kram på er/Å

Postat av: erika

åsa de går inte alla vardagar :P

2008-01-03 @ 22:11:34
Postat av: Åsa

nej bara mån-tors typ:P

2008-01-05 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu