Onsdag morgon

hejsan hoppsan!
nu har ida skrivit mycket på den senaste tiden så nu tänkte jag skriva fast det kanskr inte blir så mycket för jag måste gå till skolan snart. ikväll ska vi på teater som sakt och det ska bli kul, får ju äta ute.
men ida och jag har ett bekymmer. på fredag ska vi ju ut men vi vet inte vad vi ska ha på oss.
det är veckans fråga. OMG vad det regnade ute idag. men det blåser inte så mycket så jag kan ta paraflakset.
hade konfimation i söndags, det gick bra nu har vi bestämt hur vi ska bo. jag längtar, det är så långt kvar tills vi ska åka.
nu måste jag palla mig iväg.
kram på er/Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu