Snart Dax!

Det är inte långt kvar av jullovet nu, vi börjar på tisdag.
Jag tittade precis ut och det sitter typ hundra skator och kråkor i träden men nu flög dom ivåg:P
Det är inte så roligt väder ute, ganska kallt och det blåser men man måste gå ut varje dag och röra på sig. Ida och jag går i musikklass och vi bor granne med våran musiklärare, hennes familj ska komma på middag idag. Jag vet inte ens vad jag ska prata om.
Jag lyssnade ut Harry Potter 6 häromdagen, den är bra och fett sorlig på slutet(snyft) och så har jag sett femman på film, den va rätt bra men den följer inte boken så bra( jag har lyssnat på hela Harry Potter-serien förutom 7:an som inte har kommit än). Det är Krister Henrikson som läser böckerna och han läser dem jätte bra.
Förövrigt så händer det inte så mycket.
Är det någon mera än jag som tycker att Ida ska skriva mera? Det känns som att det bara är jag.
Kram på er/Å

P.S. våran kus har skaffat blogg: erikass.blogg.se
kolla in:D
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu