En helt crazy night

Gokväll!

Erika kom hit. Hon blev tills sig när jag berättade om mina kakor. Egentligen så skulle hon åka hem men det blev så sent att hon stannar för natten. Jag mötte henne i centrum, vi kollade i olika affärer. Sedan så ringde Ida och vi gick hemåt. Hemma åt vi och sedan kollade vi klart på "Hell's kitchen". Sedan startade vi ett parti Monopol. Det tog ju sin tid men vi gjorde ju också ett stop för att gå ut med Rulle. Vi blev lite flummiga och skrattade åt det mesta. Som t.ex. Du säljer din nya karta till en gamal turist. Så roligt. Ni kan ske inte fattar men det är askul. Vi åt godis och sedan kollade vi på "Medan du sov". En bra film tycker jag. Nu ska vi väl ligga och prata en stund. Får se vilken tid det kommer att bli när vi släcker.

Dagen är lång men natten är kort | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu