God Morgon

Första dagen på sommarlovet och jag blev väckt av Rulle, tack så mycket! Men det var väll på tiden att man går upp även fast det är sommarlov kan man inte bara sova bort dagarna, eller det kan jag börja med om ett tag. Jag får inte ställa om dygnet, för på fredag börjar Eken Cup och vi har första matchen kl 09 och samling kl 08, va härligt! Vi ska möta Spårvägen i första matchen och de typ hatar oss ;) Men just nu är jag orolig att vi inte ska ha tillräckligt med folk, för vi är inte så många och Åsa och Lina är på konfermationsresa så jag undrar hur mina tränare har tänkt att lösa detta.
Nu ska jag sätta på mig kläder, äta frukost och gå en sväng med Rulle innan jag ringer kusinen. Vi hörs.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu