God Morgon

Nu har jag precis ätit frukost och satt mig här, blev väckt kl 10 och jag tycker det är så irriterande! kan inte mina föräldrar få låta mig sova! Jag vacknade kl 04 för att Åsa och mamma hållde på att ge sig iväg till Arlanda, så nu kommer ni bara jag skriva i en vecka. 
Idag vet jag inte riktigt vad jag har tänkt att göra, eftersom det är mulet så kan man ju inte sola så jag ska fundera. Det jag vet är att jag har träning kl 18.30 och vi ska springa 4 km, kommer nog bli lite jobbigare än vad de brukar vara för alltid när vi springer, så springer Åsa och jag tillsammans och nu kanske jag måste dra själv och det är jobbigt. Kanske jag ska ta med mig iPoden. Ska nog bada efter träningen. Vi hörs.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu