God Morgon

Har precis ätit frukost med familjen och mamma och pappa har löst Melodikrysset, jag brukar få hjälpa till om det är "nya" artister. Blev väckt kl 9.45 och jag hade en såndan träningsvärk i rumpan, dumt av mig att inte strecha igår efter matcherna :( Vi har som sagt samling kl 12 och jag har packat det som jag ska ha med mig, ska väll bara fylla vattenflaskan och packa i skorna. Jag hoppas att det inte kommer regna för det hänger i lufften, vi fick lite regn på oss under andra matchen igår. Önska oss lycka till så skriver jag när jag kommer hem.
// Ida

Postat av: Hannah

ha en bra dag!

2008-06-14 @ 11:06:37
URL: http://hannahinabox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu