Good Morning

Nu är det bara jag och Rulle hemma och jag ska snart gå på en lång promenad med honom. Mamma, pappa och Stina jobbar och Åsa har åkt iväg till kyrkan för att förbredda sin konfermation. Men imorgon blir det ingen hemma för då är jag på målvakthanbollsskola (långt ord) i solna och det börjar kl 9 och slutar kl 17!
Jag hade ställt kl på 9 och då gick jag upp och åt frukost framför teven, Åsa kollade med mig och plötsligt så ser vi massa gubbar på våran altan! :S Men det är så att våra grannar håller på att bygga om sin entre och de behövde tydligen el. Min fot gör fortfarande ont om jag inte har bandage runt den och det var jobbigt att sova för då kunnde jag inte ha det. Dagens outfit: Mjukisbyxor och t-shirt. Ha en bra måndag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu