Hold me in you arms and never let me go

Hallå!!

Idag så är vi ju lediga, väldigt skönt. Har inte gjort så mycket. Vi va ju och klippte oss, jag blev jätte nöjd med reseltatet och så åkte mormor och morfar hem. Har inte gjort så mycket mer. Borde gå ut och sola lite men jag tycker inte så mycket om att sola, det är för varmt.
Dagens klädsel:

Linné: Ellos
Skjorta: Vet ej
Kjol: Den har hängt i min garderob och jag hade väl get upp hoppet om den men idag när jag prövade den så passade den, den ska ned i resväskan och med till Italien.

Just nu så händer det inte så mycket mer. Jag har lite ont i huvudet. Sedan är det träning ikväll, Ida och jag badar kanske efteråt. Nej, nu pallar jag inte sitta inne längre.
Ciao | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu