Hungrig

Tjolahopp!

Har precis ätit lunch. Gårdagens middag, fiskgryta med ägg, mmm.
Jag har varit så himla hungrig dom här dagarna. Igår så var jag jätte hungrig när vi skulle äta middag. Konstigt eftersom jag inte gör av med mycket energi. Vi ska äta lasange til middag, jag blir hungrig av tanken. 
Hade tänkt ladda ned ett spel men det funkade inte. Ska väl börja packa någon gång så att jag får det överstökat.

Jag undrar:
Är det någon som läser våran blogg varje dag?? Liksom följer den så att säga??
Ni kan väl lämna en komentar då, skulle vara kul att se om någon gör det för jag har några bloggar som jag själv följer.

Att läsa är tråkigt, tills man hittar rätt bok | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu