Jag är ingen solar person

Heej!

Har precis varit ute en stund och solat i värmen. Men jag klarar inte av det!! Om man har badat och sedan läger sig är det okej men om man bara lägger sig i solen, då är det omöjligt för mig. Väldigt sund för jag vill ju ha färg och jag vill vara ute i det fina vädret men jag klarar det inte. Jag är väl helt enkelt ingen solar person. Vet inte riktigt vad familjen har för planer idag men jag ska väl börja se över mina kläder till Italien. Jag åker ju på söndag.

Ni får ha en jätte bra national dag så skriver jag mera ikväll | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu