Katolskt

Nu när jag ska åka på konfimations resa till Italien så kommer vi att besöka många kyrkor. Då måste man ju ha täckande över knäna och axlarna. Det kommer ju vara jätte varmt så man vill inte gå i jeans, så jag har lite problem. Vill hitta kläningar som är tillrekligt långa och som täcker axeln. Men det är ganska enkelt att täcka knät för man kan ha leggings i alla färger utom hudfärgat, och då är det bara att dra på sig dem när vi är i kyrkan och sedan ta av sig dem när vi är ute igen.
Här kommer lite kläningar från www.forever21.com som jag va inne och tittade på:

Den här tyckte jag var mycket fin, speciellt med v-uringningen, finns också i grå, röd, lila, gul, blå och rödrosa. Kostar ca 84 kr.
                     
Söt tycker jag, kostar ca 96 kr.      Den här tyckte jag var bara jätte snygg och söt, ca 138 kr.

Ha det bäst | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu