Klar

Hallå!!

Nu har jag packat klart. Eller det är ju lite småsaker men alla kläder är nedpackade iallafall.

Inatt så gjorde jag västa konstiga saken. Jag typ halv sov, var typ halv vaken och jag trodde att det var söndag och att jag var tvungen att skriva ut något på datorn innan jag skulle åka till Italien. När jag hade satt på datorn och loggat in på min användare, då vaknade jag på riktigt och kom på att det var lördag. Så jag stängde av datorn och gick till toaletten och sedan gick jag och lade mig i sängen igen. När allt hände var klockan typ 2.30 eller nått. Men jag måste ha varit vaken eftersom jag kommer ihåg allt så bra.
Jag har bara gått i sömnen en gång, då skulle jag gå ned och hämta en bajspåse för jag skulle gå ut med Rulle. hihi. Jag har gjort hallon muffins som vi ska fika på när mamma och pappa kommer hem för dom är och handlar.

Det här är kanske mitt sista inlägg på en vecka. Jag kommer inte precis sätta mig vid datorn typ klockan 3 imorgon bitti och skriva. Men sedan när jag är hemma igen så ska jag berätta allt.

Puss och kram | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu