Lördag

Hej! Ja nu håller Åsa på att gå och lägga sig för hon ska ju upp kl 02, men jag sitter nog uppe ett bra tag till. Idag vacknade jag kl 10 eller jag blev snarare väckt, jag åt en ordentlig frukost med familjen, la mig ute och solade en liten stund medans mamma och pappa var och handlade ( jag ville följa med men de skulle bestämt åka själva) Sen gick vi alla till våran kollonilott som vi har och fixade lite där, när vi kom hem gjorde mamma och pappa i ordning maten som Åsa och jag fick duka unndan efter, sen har jag tittat lite på teve och nu sitter jag här så dagen har gått fort. Tänkte kanske sitta kvar här eller gå och sätta mig och titta på en film, skriver kanske sen.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu