Måndag

Idag har det väll inte hänt så värst mycket, jag har mest varit lite deppig pågrund av min himla förskyldning.
Vaknade ca kl 9 och jag gick in till mammas och pappas rum och kollade på teve. Efter det gick jag ner och åt lite frukost, framför teven ;D, sen satte jag mig framför datorn. Mamma hållde på att ringa en massa samtal om Stinas dator som det har varit något fel på. På eftermiddagen gick mamma, jag och Rulle till centrum och vi gick på Apoteket och Ica, på apoteket blev det lite nässprej, halstabletter, Ipren och acnemedel och vi köpte lite mjölk och fil på Ica. När vi kom hem fikade vi lite mackor och sen tittade jag på "Project Runway" och " Hell`s Kitchen" , under tiden kom Stina och pappa hem och när programena var slut åt vi middag. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska väll gå och börja göra mig i ordning för natten, sov gott så hörs vi imorgon.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu