Sommarlovs dagar

Hej!
Sitter här vid datorn fast det är fint väder ute. Är ganska rastlös. Borde väl göra nåt men kommer inte på. Har ingen lust att läsa men jag har ett litet sug av att baka, småkakor. Kanske så kan jag ta med dom till Stugan eller till Skenora som vi ska till om två veckor. Jag har lite ont i huvudet men det brukar jag få när jag bara sitter framför datorn hela tiden. Är det någon annan som brukar få det??

Annars så kommer det nog inte hända så mycket mer. Vi ska bestäma maten som vi ska äta i Skenora .
Nej, nu pallar jag inte mer. Jag tar ipoden och sätter mig och lyssnar på musik.

Att ha sommarlov är skönt men det blir lite långtråkigt när man inte har något att göra | Åsa
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu