Söndag

Hej! Jag kan inte fatta det, att imorgon är det sista skoldagen i åttan för på tisdag har vi skolavslutning och då går man kanske två timmar max. Det här året har gått så fort.
Ikväll har jag haft träning och jag kom först (stolt) sen åkte jag hem, duchade och nu har jag med familjen ätit middag. Jag har väll inte tänkt göra så mycket mer ikväll, det är ju faktist skola imorgon. Jag börjar kl 9, vi ska samlas vid Pressbyrån för vi ska till Gamla stan och gå en stadsvandring. Min lärare har sagt att vi ska sluta kl 12 max så efter det ska jag gå och luncha med pappa. Sen ska jag nog gå längs med Drottninggatan och skika lite. Dagens outfit: Jeansshorts och ett vitt linne. Hoppas ni har haft en bra söndag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu