Torsdag

Jag skulle egentligen skrivit i morse men internetet funkade inte, jag hade ställt kl på 9 men jag gick upp 9.15. Rulle väckte mig kl 7.30 och han ville komma in i mitt rum och jag tog upp han i sängen. När klockan hade ringt gick jag upp och klädde på mig, åt frukost och tog Rulle på en promenad innan jag gick i väg till bussen. På väggen till bussen mötte jag storasyster Stina som hade skolavslutning idag, vi pratade lite innan jag gick iväg igen. Jag mötte upp Erika kl 11 vid Gullmarsplan och vi tog tunnelbannan till Slussen, innan vi tog färjan till Grönan gick vi och åt på McDonalds. Vi kom till Gröna Lund ca 12.20, vi fick stå i kassan i ett tag eller mest jag för Erika har guldkortet men hon stod med mig. Sen bar det av att åka och vi åkte det mesta, åt donuts, spelade lite och hade kul innan vi tog färjan hem igen. Nu har jag varit hemma en stund och jag ska ta Rulle på en promenad sen ska jag äta lite. Dagens outfit: Jeans, t-shirt, kofta och ballerinaskor. Vi hörs.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu