Uppe med tuppen!!

Godmorgon!

Eller så är det ju inte riktigt :). Men jag vaknade väl 8:45 för Rulle skällde när mamma gick ut med honom. Men jag brukar vakna vid typ 9 så det är inte så konstigt.
Jag gick och lade mig sist igår, det brukar bli så. Stina lägger sig först för hon ska upp tidigt för hon sommar jobbar. Det kommer väl jag göra nästa år och det är väl bra att få pengar men jag vill vekligen inte gå upp tidigt på sommarlovet! Men om jag ska bli bagare så är det nog bara att vänja sig för då går man upp typ vid 3.
Efter Stina så är det pappa som går och läger sig, han jobbar ju. Sedan så droppar mamma, Ida och jag av till sängarna för sömn.

Idag så ska jag ringa till Helena och prata om imorgon för hon ska följa med oss upp till Stugan. Sedan så ska vi städa och bestäma maten till Skenora.

När jag får sova hur länge jag vill är jag som en inställd väckarklocka | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu