Vårkonserten avklarad

Gud va skönt det känns, att vårkonserten är över. Lite synd så klart eftersom det här var våran näst sista och nästa år är vi nior och då blir det sista gången vi sjunger "Vi är blommor" :( . Men alla låtar gick bra även om jag fick hur ont i fötterna som helst på "Förklädd Gud" som tog ungefär 30 minuter! Alla nior grät nästan när konserten var slut.
Imorgon ska det bli riktigt skönt att vara ledig men vi har en del att göra, kl 12 ska vi och klippa oss båda två sen måste jag gå på banken och fixa med mitt kort. Jag ska också försöka sola lite. Mormor och morfar åker hem imorgon men det dröjer inte så länge innan vi ses igen. Hoppas ni har haft en bra tisdag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu