20:e Torsdag!

vill först bara gratta alla på den internationela emo-dagen för det är ju skär-torsdagen idag, HAHA! skoja bara men den är lite kul. stora syrran berättade den för mig.
idag fortsatte tema-vackan och vi började kl 10 i vår gammla matsal med att författaren till "Linas Kvällsbok" kom och berättade för oss om sex och realtioner, jätte bra föreläsning och hon var jätte duktig på att berätta. sen blev det att gå upp till skolan för att äta lite korv med bröd. vi fick stå ute i en kö som tog minst 20min i det kalla vädret. sen var vi tvungna att ta oss ner till Forellen och ha muxikal genomrep. det gick sådär. jag kan i alla fall mitt :)
vi slutade ungefär kl 15 lite sent men helt ok, det blev att åka hem få i sig lite mat och åka iväg till konfermationen, vi ska ha pass tor, fre,lör och sön och det ska bli kul. på lör är det desutom övernattning och jag tycker det ska bli så roligt.
när vi kom dit skulle vi dela upp oss i basgrupperna och prata lite sen blev det mässa, fika och film. filmen blev "Prinsen av Egypten" som jag typ sett hundra gånger men den är ganska bra endå. vi slutade typ 21:10 så vi åkte hem och kom hem för en stund sen.
imorgon ska vi vara där kl 12 så det blir lite sovmorgon, skönt eftersom påsklovet har ju startat.
det är nu 11 dagar kvar till vi fyller år(om man räknar med idag)
kramar Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu