23:e Söndag!

vi vill önska glad påsk för vi har inte hunnit det riktigt, så Glad Påsk!
som sagt så övernattade vi på konfer. inatt och det var nog en av det väsrsta saker jag gjort i mitt liv. men jag börjar från början.
vi kom ditt kl 15 och då delade vi in oss i basgrupper och vi fick gå till olika stationer bla var en att pröva koppor(klädesplaget man har när man konfermerar sig) vi gick till ett fler tal stationer och sen var det middag, det blev potatisgratäng, rostbiff, kalkon, sallad osv. efter maten blev det en till station innan vi fick se en film om Fransiskus, den var från 70-talet så kvaliten ar lite dålig och Fransiskus verkade lite knäpp. när filmen var slut gick min grupp upp för att göra ordning för natten i prinsvillan och Åsas grupp blåste upp sina liggunderlag och madrasser. när vi kom tillbaka vär det kvällsfika med makor och o`boy. sen blev det att gå upp till kyrkan för det var ju påsknattsmässa. man nästan sov på den men man var tvungen att hålla sig vaken. när mässan var slut fick vi se fyrverkirier och en eldshow. sen var det att krypa i säng. jag sov i samma rum med två kompisar på undervåningen i Prinsvillan och de andra i Birgittagruppen (min grupp) sov på andra våningen. fast man kan inte kalla att de sov utan det hade musik och vi på nedervåningen hörde dunka dunka hela natt. vi i vårt rum sa god natt ca 02 och 03 stängde jag och M två dörrar och det blev lite bättre men vi hörde fortfarande dunk dunk hela tiden men jag lyckades somna iaf till slut. vi hade gått och frågat när frukosten skulle serveras och de hade sagt 9/9:30 så vi stälde kl på 9 och när jag och M går ut för att gå på toa så kommer en ledare och säger: nemen är ni här! vi bara ja vadå? då hade de glömt bort oss och jag fick ingen frukost. lite dålig koll måste de haft. men vi packade iaf ihop våra saker och jag gick ner till föreningsgården och där satt Åsa och väntade på mig. vi ringde hem och efter en stund kom Pappa och hämtade oss. 
när vi kom hem åt jag frukost och Åsa gick och la sig för hon hade inte fått så mkt sömn heller, mindre än jag till och med. vi kom hem ca 10 och kl 11 gick jag oxå och la mig sen blev jag väkt kl 14:25 så jag har iaf fått lie sömn men nu måste jag gå och packa för vi ska bort nån stans, mamma ,pappa och Stina vägrar säga vart. vi ska typ sova där och man ska ha med sig badkläder så jag har mina misstänkar om vart vi ska.
nu är det bara 8 dagar kvar tills vi fyller år
kramar Ida 

Postat av: erika

bhahaha jag vet vaaart =D *eniro snubbarna*

2008-03-23 @ 17:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu