Måndag.

denna vecka har vi TEMA så vi började nio med en självförsvarsgrej, jätte bra tycker jag för man fick liksom lära sig lite grep om man blir överfallen. det tog 1 1/2 timme. sen när vi kom tillbaka så fick vi reda på att vi inte skulle ha någon musikal träning och det är lite tråkigt men Åsa och jag fick gå in i ett klassrum och öva på sångerna själva. vi åt lunch som bestod av friskfriletter, potatis och gräddfilsås och det smakar väll sådär. eftersom vi inte hade nått mer att göra åkte vi hem. så nu har vi typ varit hemma i 2 timmar. har inte så mycket att göra, musikteori och öva sånger är väll det ända typ. 
men det som stör mig är att det har kommit snö! det var ju så varmt i söndags hur kan då det komma snö idag? men det kommer väll töa bort. 
känns som det var länge sen jag köpte en ny kläning och jag har funderat på en kläning från HM eller från Lindex
image41      image42
från HM                                                                 från Lindex
vilken tycker ni är snyggast?
kramar Ida

Postat av: Nelly

Lindex!

2008-03-25 @ 11:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu