Min natt!

hej!
jag har ju gjort samma saker som ida, nästan.
vi såg på filmen och sedan gick vi in och gjorde iordning. sedan så va vi typ 11 stycken som gick in i församlingsalen och spelade rappakalja som vi inte förstod( då va kl kanske 3, halv 4 på morgonen). vi berättade oxå lite spökhistorier. sedan så ville vi se på film och då tittade vi på Life of Brian men bara efter en lite stund så gick vi och la oss. när vi gick till sovrummet så håller dom på att göra VÅFFLOR i köket, kl 4 på morgonen!! men det va för N va hungrig, hon är en av assistenterna. när vi kom in i sovsalen så hade luftmaddrasen gått sönder, liksom jippie. men H fick låna J:s liggunderlag för han sov i soffan.  det va luft i min men jag sov på golvet iallafall, och så dom andra tjejerna hållde på i rummet med sina sovsäckar så jag fick väll max 2 timmars sömn. vi vaknade till liv redan kl 7 och gick upp för att äta frukost.
sedan så vaknade ida och pappa kom, när vi kom hem kl 10 så gick jag och la mig och sov 4 timmar till. så skönt med en säng och att det är tyst.
nu är det 1 timme kvar tills vi ska åka till de där stället som vi inte vet vad det är någonstans, mamma är och lämnar rulle hos hundvakten.
kram på er alla/ en liten trött Å

Postat av: erika

haha jag vet var igen =D moahahah

2008-03-23 @ 17:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu