Onsdag!

idag så har vi gjort ganska mkt, jag blev väkt av att rulle gick in i mitt rum och stälde dörren helt öppen så jag tittade på tv:e en stund innan jag gick upp och åt frukost. sen gick jag, Åsa, S och mamma till centrum för att köpa kläder och skor till musikalen och vi hittade allt, vi köpte oxå hårfärg till Åsa och mig för vi ska göra håret blondare. när vi kom hem ringde jag till N och h för vi skulle bestäma inför imorgon kväll när de kommer hit, så N kom hit ca 14:30 och H skulle komma snart. men vi började prata lite om hur vi skulle göra och plötsligt blev det strömavbråt, det var ju fortfarande dag så vi såg, efter en stund kom elen tillbaka och då ringer H och då har hon ståt och knakat och plingat på våran dör utan att vi har märkt det :S, jätte konstigt. men då fick vi betäma över telefon hur hon skuklle komma hit osv. så det löste ju sig till slut iaf.
kl 18 hade vi samling vid simhallen för vi skulle iväg och titta spela träningsmatch mot Älta. vi spelade 3x20min och jag stod en 20:minutare och det gick ganska bra. jag tog ett filäge:) men matchen slutade iaf 27-22 till Älta som vann men vi spelade bra endå, vi gjorde ju mycket mål.
sen har vi bara varit hemma och tittat på tv, det var ju inget ANTM så jag tittade på Grey`s Anatomy i stället och nu har vi tittat på Den där Mary
hoppas ni oxå har haft en bra onsdag
Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu