Sommar!!

Jag har just kommit på nu när jag satt och tittade på gamla bilder i från i sommras. Jag längter jätte mycket efter sommaren. Liksom att det blir varm och solen skiner och du kan ha på dig skjorts och linne utan att frysa. GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!
Här kommer saker som jag ska göra i sommar:
1. åka på konfimations resa till Italien.
2. vara i stugan
3. hälsa på farmor
4. sommarjobba
5. vara hemma
6. vandra i fjällen
7. åka till skenora(ett ställe utanför gustavsberg där pappas jobb har en stuga)

sen så vet jag inte mer, men jag längtar verkligen. varför kan det inte vara sommar nu. liksom om man tittar ut genom fönsteret ser man bara moln och blåst och kala träd utan löv.
image39
lägtar tills jag kan slappa med kompisrna
någon mer som tycker som jag?
kram från någon som längtar/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu