Tidig uppstigning!

image18
japp, det blev en tidig uppstigning idag, kl 07:48 blev jag väkt. å nej! jag orkar inte. man vill ju liksom sova sista dagen på lovet, så det kändes lite tufft. men jag kom upp i alla fall och vi slägde i oss lite frukost medans vi tittade på vasaloppet. sen bar det av till hallen för att spela mot tyresös 94:or och vi spelar i Tyrold men vi kommer ju från samma stad, så att säga, och då känner man ganska många i de andra laget eller känner igen. så varje gång vi möter tyresö så vill man vinna för det blir ju ett litet derby. och vi vann såklart med 6-13 och det kändes så skönt att börja dagen bra. sen fick vi sitta och vänta i en timme ungefär tror jag på nästa match och den skulle gå mot haninge som vi mör ett flertal gånger. i halvlek stod det 1-5, ja 1-5 till dom känner ni igen siffrorna. men vi kämpade på men vi kom inte i kap och det blev 6-13.
så vi åkte ut men vi gick i alla fall till kvarten i A-slutspelet och det är ju ganska bra endå. sen i kväll ska vi till våra kusiner i vendelsö för våran morbror har fyllt år och det ska väll bli kul.
cee ya/ I



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu