God morgon

God morgon!
Fast jag har ju redan varit upp i ca 1 1/2 timme, jag ställde klockan på 8 men jag snoozade till 8.15 och sen låg jag och gossade med Rulle, det var jätte mysigt. 
För en stund sen åt jag frukost och nu håller jag på med no/sv tills Åsa kommer hem, då ska vi börja städa köket för vi har ju Operation Dagsverket idag och då måste man jobba någonstans och vi jobbar hemma. Sen ska jag nog sätta mig ute och försöka få lite färg och i kväll har vi träning kl 18:30 och jag hoppas verkligen att vi inte springer 4km igen! Ha en bra onsdag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu