Länge sedan

heej!!

nu är det länge sedan jag skrev. har haft tid men inte lusten och kanske inte nått att skriva om. har praktik den här veckan oxå. i måndags va jag på leksakerna, i tisdags på underkläderna och idag har jag varit på kolonial, det vill säga i mitten av butiken. jag fick packa upp saft och flytta läsk och vatten till den nya dryckes avdelningen. lite svårt att hitta allt men jag börjar vänja mig nu. efter lunchen så ville Helen ha hjälp på skönhet så jag gick dit.

ikväll så har vi träning kl 18:30, men jag vill verkligen inte. har inte lust att springa när det är kallt och blött. men jag har hittat den perfekta morsdagspresenten. jag tänker inte säga den så ni får höra nästa söndag. nu ska jag gå ned och göra mat.

kram Å

Postat av: sara

För mig e det en lång dag eftersom att jag bara går halvdagar!

2008-05-14 @ 19:10:40
URL: http://minafinaminnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu