Lördag

Hej! Vi kom hem för en stund sen efter att ha varit hos kusinerna i Vendelsö för Emil tog studenten igår. Det var jätte trevligt och Åsa, erika och jag var och badade kl 20. det var väldigt kallt men det var faktist fjärde gången Åsa och jag badade i år, hur många gånger har ni badat i år? Tidigare idag städade vi lite sen gick Åsa och jag till centrum, jag köpte en klänning och åsa köpte en kofta, ni får se bilder imorgon.
Imorgon ska vi kanske åka ut till Djurgården men jag vet inte riktigt, hoppas ni har haft en bra lördag.
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu