lördag

idag började dagen med att jag blev väkt kl 9 för att vi skulle sjunga för stina, sen åt vi frukost och sen började jag hålla på med min garderob för jag behövde rensa lite och vika ihop kläder för allt var liksom huller om buller. efter det städade åsa och jag övervåningen medans mamma pappa och stina hållde på nere med den nya fläkten.
vid kl 17 kom nordarna över och vi åt middag, sen gick jag åsa och erika ut med rulle en sväng och sen tittade vi på glasklart och ishockyn sen åkte dom hem och stina drog i väg till trollbäcken.
jag ska väll snart gå och göra mig iordning för natten ska bara försöka hitta min mobil som jag lagt någonstans (?)
imorgon ska jag någ gå en sväng till HM och sen har vi träning kl 18
kram Ida

Postat av: malin

Hoppas att du hittade mobilen! ;)

2008-05-18 @ 19:43:47
URL: http://www.malzzis,
Postat av: malin

oj, jag råkade skriva fel blogg adress.. :P



Men nu är det rätt! :)

2008-05-18 @ 19:44:54
URL: http://malzzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu