måndag

förlåt för dålig uppdatering :(
idag var det skola igen och vi började kl 9 som vanligt med mentortid, sen blev det so,språk/lunch, bild, (en liten stund musik, ca 20min) och no. efter skolan gick jag åsa och helena till centum och kollade på present till nelly. vi tittade bara men vi har en anning om vad vi ska köpa. när åsa och jag kom hem var stian inte hemma och det tyckte vi var konstigt för hon är ledig idag och sen ringde mamma och sa att hon hade bli kidnappad av sin kompisar eftersom hon fyllde år förra helgen ;P
sen åt vi middag och jag och åsa jobbade vidare med våran no/sv som vi är klar med nu.
vi kom precis in efter att ha varit ute med rulle, vi var bort till våran kolonilott och vattnatde.
nu ska jag lägga mig och läsa min bok om en stund eller kolla på teve innan jag går och lägger mig, hoppas ni har haft en bra måndag
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu