onsdag

gud var veckan går fort redan onsdag (!) kom hem för en stund sen från skolan. jag började kl 8 med spanska och vi hade prov, jätte kul när maninte har haft spanska på ca 3veckor. men jag svarade på allt i alla fall och det är jag nöjd med. sen hade vi so fast det blev mer som en metorstid för vi tog upp saker om friidrottsdagen imorgon och saker om våkonserten men vi hann i alla fall gå igenom protestantiska kyrkan. sen blev det musik med 7: orna och jag tycker det var bra för vi har ju liksom konsert om 13 dagar !!! efetr det fick vi lunch, det blev tjockpannkaka som mest smakar ägg. sen fortsatte dagen med svenska, musikteri (fast vi sjöng) och krock eller vi spelar instument ( gitarr, bas, kibord och trummor) och jag åsa och antonia spelade lite på " vem vet" , åsa och jag spelade gitarr och antonia spelade kibord. fast vi hann ju inte så långt och det här var sista onsdagen på terminen.
nu har jag tänkt plugga lite mer på so:n och skriva in det på datorn sen måst jag laga mat och sen är det träning, men nu ska vi i alla fall inte sprina 4 km och om de tänker låta oss göra det så kommer jag bli sur.
dagens outfit blev jag så himla nöjd med:

sen hade jag mina svart pumps till.
vad tycker ni?
kram Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu