Praktik

heej!
nu är ju vi ute på prao och jag praoar på ica maxi i haninge. det har varit en rolig första dag. jag fick vara på hälsa och skönhet, där fick jag packa upp massa varor. det är roligt på något sätt att göra det. det låter skit konstigt men så är det. lite minus är att det går jätte trögt ibland med dom här klaffarna vid hyllorna. och att jag har ont i armarna, benen och fingrarna efter allt kartong öppnande.
men stora plus till all presonal som är jätte snäll. det kommer att bli 2 super bra veckor tror jag. jag slutar ganska tidigt oxå, 14.
nu ska jag gå ned och titta på lite TV.

kram Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu