söndag

idag har det värkligen inte hänt nått, iof sig så har jag ju inte gjort nåt heller. jag klav upp kl 10 och sen blev det en riktig grötfrukost som vi har i den här familjen på helger. mamma och pappa tänkte gå ända till hellas gården men jag hängde inte på utan både jag och åsa satt vi datorerna, sen tänkte vi gå till centrum men då satte jag på teven och sen satt vi kvar där tills mamma och pappa kom hem. de var ute i ca 3 timmar. stina kom hem medans de var borta och hon började med maten när de kom hem, det blev laxpasta och det var jätte gott. sen åkte åsa och jag iväg till alby för träning, vi blev bara fem och det gick inte alls bra för mig att springa. vi sprang 4km igen och jag försämrade min tid med ca 2minuter :( jag fick hål och ont i magen men det kan ha beråt på att vi åt så sent, vi åt 1 timme innan vi tränade och igentligen ska man mins äta 2timmar innan.
hoppas ni har haft en bra söndag, Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu