Söndagen

Heej!!

idag så hade jag äventyrsdag vid flaten badet. vi fick firas ned för ett stup(inte så läskigt) och göra olika samarbets övningar. sedan så missade jag och tre(och fyra ledare fast dom hade bil) till bussen tillbaka till tyresö så vi fick skjus av våran präst. i församlingshemmet så pratade vi om resan, jag kan inte fatta att det bara är 2 veckor kvar tills vi åker. och sedan så var det mässa. när jag kom hem så firade vi mamma, det är ju morsdag.

nu kommer lite bilder från helgen.
 
Mammas tårta.              Mina nya skor som jag inhandlade igår och mina nya solglasögon.

Ha det bäst <> Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu