Det är ju Advent ändå

Även fast snön nu är borta så är det ju ändå Advent imorgon. Vi har tagit fram adventljusstakarna men inte så mycket mera. Vi brukar pynta huset bara några dagar innan jul. Ida och jag har fått nya lampor, såna i papper.
 
Fint ljus och så här ser mönstret ut. De kostade ungefär 100 kr. Vi har ju likadana och det tycker jag är snyggt, när man matchar varanndra.
Nu i mörkret så måst man ju värma sig och det är så mysigt med ljus. Jag eldar ljus så mycket jag kan och mamma är en riktig ljus galning, pappa börjar tröttna på det :-).
Ha en mysig kväll.
Puss och kram, Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu