Stinas bageri är det bästa ever!

Det tycker jag. Så snälla och skjusta människor! Jag trodde inte att jag skulle få vara med och göra nått utan bara titta men jag fick hjälpa till, det var jätte roligt. Om du någonsin är i Vasastan så måste du bara hitta till Stinas. Jag kanske skulle kunna sommarjobba där, men det är ju några månader kvar. Imorgon så ska vi till gymnasiemässan och jag måste titta på andra val. Jag är ju så bestämd på att jag ska gå livsmedel men man måste ju ha en andra plan. Nu är det snart dax för mat.

*Puss och kram, Åsa*

Postat av: erika

vi kanske ses där då ? =)

2008-11-12 @ 20:10:04
URL: http://erikass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu